back-office services in india


 
Bureaucratie in India. Vergunningen aanvragen voor bedrijven

Geen enkel bedrijf dat in India actief is, kan er omheen: de Indiase bureaucratie. Vroeg of laat stuit u op vragen als: 

  • Mijn Indiase klant houdt TDS in op mijn factuur? Wat is dat, klopt dat wel en wat doe ik eraan? 

  • Mijn Indiase klant vraagt om een PAN-kaart. Wat is dat, waarom heb ik die nodig en hoe kom ik eraan?

  • Hoe open ik een bankreking voor mijn bedrijf in India?

  • Waar moet ik op letten bij het exporteren van goederen naar India? Welke licenties / vergunningen heb ik nodig?

  • Wat zijn de regels in India rondom transfer pricing?

  • Kan ik Indiase medewerkers een tijdje in Nederland / Europa laten werken? Waarop moet ik letten?

  • Kan ik Nederlandse medewerkers een tijdje uitzenden naar een klant in India? Waarop moet ik letten?

  • Ik werk met Indiase medewerkers / freelancers. Met welke wet- en regelgeving moet ik rekening houden?


Onze dienstverlening

Back office in India

Op onze kantoren verspreid over India nemen we allerhande administratieve zaken van onze klanten voor onze rekening. We zorgen ervoor dat u compliant bent aan de voortdurend veranderende Indiase wetgeving. We verzorgen de gehele back-office zodat u zich volledig kunt richten op de verkoop van uw producten in India. IndiaConnected biedt hiervoor een alles-in-één pakket aan.

  • Accounting, Payroll, Company Secretary

  • Import, Export, Logistiek, Warehousing

  • E-commerce oplossingen

  • Business en Tax registrations: GST, DIN, DSC, TAN

  • Resident director


Referenties


Tips, artikelen & klantervaringen